Homerlive http://www.homerlive.cz/na-aquadromu-uz-funguje-novy-odbavovaci-system/ |
Na Aquadromu už funguje nový odbavovací systémMostecký Aquadrom zahájil tento týden provoz s novým odbavovacím systémem. Návštěvníci koupaliště mají díky němu například možnost výběru šatní skříňky a trezoru, trezorek je navíc možné zamknout na jedny čipové hodinky, čímž odpadá starost o klíček navíc. Vratná záloha je libovolně nastavitelná a umožňuje i nulovou zálohu například pro děti nebo ty, kteří jdou jen plavat. Abonenti s vlastními čipovými hodinkami nemusejí stát ve frontě, protože pro vstup na koupaliště využijí samoobslužné turnikety. Samoobslužný turniket je nově instalován i z ulice Zdeňka Štěpánka. Stejný je i na letní terase, kde umožňuje průchod z bezbariérové haly na venkovní bazény i s kočárky nebo vozíčkářům. Systém také nešidí zákazníka, protože překročení zakoupeného limitu počítá po minutách. Nový odbavovací systém je výhodný také pro provozovatele, neboť automaticky účtuje do systému EET a automaticky odepisuje prodané zboží, odbavení je rychlejší a snazší. Jistým mínusem může být, že jednorázové pořízení permanentky je o 20 korun vyšší, než bývalo, a vyšší je i penále za ztrátu čipových hodinek. Systém si bohužel „nerozumí“ s původními permanentkami s čárovým kódem, proto je třeba je nahradit novými. A to buď elektronickou peněženkou, jejíž pořizovací cena je 60 korun, nebo čipovými hodinkami pro abonenty, které navíc umožňují samoodbavení, stojí však 150 korun. Už je na návštěvnících, na který z uvedených nosičů si nechají převést svůj kredit ze staré permanentky, Aquadrom jim při převodu přidá 40 korun, které museli abonenti vynaložit na pořízení původní permanentky. PROVOZOVATEL AQUADROMU UPOZORŇUJE: PŘI NÁVŠTĚVĚ KOUPALIŠTĚ S FRONTAMI POČÍTEJTE!Je samozřejmě pravdou, že Aquadrom se dočkal nového, moderního odbavovacího systému, který ušetří čas jak návštěvníkům, tak provozovateli, ale bude to ještě nějakou dobu trvat. Fronty naopak máme, dokonce i v týdnu, při ranním plavání. Důvodem není žádná porucha nebo nemohoucnost personálu. Jde o to, že musíme většině zákazníků vyměnit starý typ „čárových“ permanentek za nové – čipové. Tato transakce obnáší 4 nezbytné úkony, které musí pokladní udělat: zapsání majitele nové permanentky do systému, prodej nové karty, převedení kreditu ze staré karty na novou a pak je teprve možné zákazníka odbavit dle jeho požadavku. U toho se pokladní snaží zákazníka informovat o tom, že nově má možnost výběru ze dvou nosičů – permanenty nebo čipových hodinek. Odbavení zákazníka se starou permanentkou zkrátka trvá 7-10 minut, podle toho, jak je který zákazník předem obeznámený s informacemi, které máme uvedené na informačních cedulích a samozřejmě na webových stránkách koupaliště. Aquadrom od roku 2003 prodal přes 20 tisíc permanentek. Reálně předpokládáme, že nás čeká výměna více než 10 tisíc karet, které zákazníci aktuálně využívají. V lepším případě – tedy po 7 minutách, to obnáší práci pokladních na 97 dvanáctihodinových směn…(!) Tohle předpokládá trpělivost a pochopení na obou stranách. Uvědomte si, vážení zákazníci Aquadromu, že nadáváním se nic neurychlí. Naše pokladní si rozhodně nezaslouží vaše pohrdání nebo dokonce urážky… Pokud můžete, využijte k výměně permanentky méně frekventovaný čas v týdnu od 10 do 15 hodin. Miroslav Svoboda, vedoucí provozu Aquadromu |
Post date: 2017-10-15 12:53:16 Post date GMT: 2017-10-15 11:53:16 |